E-mail marketing – direct mail
Každá firma potřebuje aktivní obchod. Bez něj to nejde. Rozesílejte svým zákazníkům pravidelně zajímavé nabídky, akce a novinky. Dejte jim e-mailem vědět o všem důležitém.
E-mail marketing (direct mailing) je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres.
Majitelé emailových adres si musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace. Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Nejedná se tedy o nevyžádanou poštu (SPAM).
Newsletter navrhneme a rozešleme
Připravíme pro vás grafický návrh reklamního e-mailu a po schválení ho začneme rozesílat vašim zákazníkům.
Sběr emailových adres
Nemáte na webu sběr emailů? Na požádání ho na váš web doplníme!
Nabízíme i rozšířenou kontrolu emailů na překlepy či úplnou validaci.
Zákonné úpravy
Od září 2004 začal platit Zákon o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), který problematiku spamu upravuje a vyžaduje prokazatelný souhlas příjemce zprávy. Dohledem nad dodržováním zákona byl pověřen Úřad pro ochranu osobních údajů. Tento zákon byl postupně novelizován, a to v letech 2005, 2006 a naposledy v roce 2007.
Slovníček
- Undelivereds – nedoručené emaily
- Bounce rate – podíl nedoručených emailů
- Hard bounce – emailový účet neexistuje
- Soft bounce – emailový účet je plný
- Open rate – podíl doručených a otevřených emailů
- Click through rate – podíl emailů, na které bylo kliknuto
- Opt-in – zadání emailové adresy do databáze
- Double Opt-in – dvojité potvrzení. Po zadání emailu do formuláře na webu dostane uživatel potvrzující email. Až po jeho potvrzení je zařazen do seznamu.
- Single Opt-in – jednoduché potvrzení. Po zadání emailu do formuláře na webu je uživatel okamžitě zařazen do seznamu. Je tady větší riziko zadání nesprávného emailu.