Firemní identita, logo
Mít svůj styl už není jen módní trend, ale vysloveně nutnost. Styl vypovídá o vaší úrovni, o vašich schopnostech a kvalitách.
Je jen na vás, jestli nepovšimnuti splynete s davem nebo chcete působit výrazně, reprezentativně a profesionálně. Mít vytříbený styl znamená mít skvěle zvládnutou firemní identitu. Jednotný design a přesná linie o Vás vypovídají, že znáte svou cenu, máte vkus, jednoznačně víte, kam směřujete, co požadujete a co nabízíte. A že Vaše práce tomu dokonale a přesně odpovídá.
Co je Firemní identita
Chce-li se firma odlišit, musí být snadno a jasně identifikovatelná zákazníky. K takové identifikaci slouží jednotný a nezaměnitelný vizuální styl (nejen logo). Díky němu si vás zákazníci snáze zapamatují i v konkurenčním prostředí.
Kvalitní firemní identita je velice mocným marketingovým nástrojem.
Firemní identita je strategicky naplánovaná představa, vychází z firemní filozofie a končí u firemních vizí a cílů.
Co tvoří firemní identitu
- vizitky
- hlavičkový papír, dopisní obálky
- razítka
- faktury a objednávky
- reklamní předměty
- polepy automobilů
- billboardy
- inzeráty
- označení výrobků
- pracovní oděvy
- a další
Výroba loga, logotypu
Nabízíme kompletní výrobu originálních log a logotypů. Vždy bereme ohled na použití loga, zaměření a cílovou skupinu klienta/firmy.
Držíme se pravidla že méně je někdy více a máme rádi čistý a střízlivý design.
Přemýšlíme v širších souvislostech a s ohledem na použítí značky vytváříme vzhled loga tak, aby bylo dobře zapamatovatelné a srozumitelné.
Probíráme s klientem jeho představy a vize. Jindy se nenecháme ovlivňovat a najdříve navrhneme k diskuzi naše řešení.
Grafický manuál
Grafický manuál je manuál jednotného vizuálního stylu, závazná osnova firemního stylu určující přesné mantinely. Popisuje pravidla pro používání loga, sloganu a dalších vizuálních prvků, firemní barevnost, písmo apod.