PPC reklama
PPC reklama je způsob zobrazování reklamních bannerů na internetu, kde se platí za každé kliknutí.
Princip internetové PPC reklamy spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou internetové PPC reklamy je její možnost naplánování a měření.
Pomůžeme vám vytvořit a spravovat vaši internetovou reklamní kampaň. Vybereme pro vás nejhodnější klíčová slova, aby reklama zasáhla jen ty zákazníky, kteří mají o vaše produkty skutečně zájem a byla tedy nejekonomičtější (vyšší konverzní poměr). Pokud máte jakékoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Reklama na Facebooku
Facebook je už delší dobu jedničkou, co se sociálních sítí týče. Podíváme-li se na čísla, tak průzkum ukazuje, že ho využívají zhruba 3,3 milióny aktivních uživatelů žijících v ČR. I když je toto číslo samozřejmě lehce zavádějící, protože není úplně v praxi ověřitelné. Je to více než polovina české internetové populace, která má zhruba 5,8 miliónu uživatelů.
Výhody propagace na Facebooku:
- Cílení dle demografie, věku a zájmů. Billboard propagující dámské kozačky uvidí přes 70 % lidí, které vůbec nezajímá. Inzerát na Facebooku uvidí jen cílová skupina, kterou si inzerent vybere.
- Reklama na Facebooku je levná: Při masivním cílení na všechny Čechy na Facebooku se bude cena pohybovat v řádu tisíců korun za den.
- Inzeráty jsou schvalovány v řádu hodin. Okamžitě poté je vaše kampaň aktivní.
- Propagovat můžete nejen váš web, ale i Stránky na Facebooku, Událost či jakoukoliv jinou aplikaci.
- Můžete inzerovat i zboží, které ostatní PPC programy odmítají: alkohol, erotické pomůcky a další.
Google AdWords
Připojte se k více než 1 milionu inzerentů po celém světě, kteří využívají Google AdWords. Program AdWords vám umožňuje inzerovat v různých médiích a oslovit tak více než miliardu uživatelů na celé zeměkouli. Můžete si vybrat z řady kanálů, mezi které patří následující: vyhledávání na webu, grafické reklamy, mobilní telefony, a další.
AdWords umožňuje zacílit reklamu na určité země, regiony nebo na stránky v určitém jazyce a nabízí i vícebodové cílení. U AdWords je možné stanovit denní rozpočet kampaně. Tento limit, tedy suma, kterou jste ochotni každý den investovat, znamená vlastně počet lidí, které chcete každý den na své stránky přivést.
Reklama se zobrazuje před výsledky vyhledávání nebo v pravém panelu.
Seznam Sklik
Seznam Sklik je reklamní program umožňující zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání nebo zpravodajských (obsahových) serverech Seznamu. V Skliku platíte obdobně jako v Google AdWords za návštěvníka, který navštíví vaše stránky (tedy za kliknutí na reklamu), nikoliv za zobrazení reklamy.
Slovníček
Modely placení za webové reklamy jsou tyto:
- PPV = pay per view, platba za zobrazení
- Flat rate = paušální platba za čas a pozici
- PPC = pay per click, platba za proklik
- PPS = pay per sale, platba za prodej
- PPA = pay per action, platba za nějakou akci
- konverze = okamžik, kdy se návštěvník změní v zákazníka